Add to Favorites

Post new topic  Reply to topic 
Page 1 of 1

?rstr?cka Och Allround Anv?ndning. De
Author Message
Reply with quote Download Post
Post ?rstr?cka Och Allround Anv?ndning. De 

Vid f?rsta anblicken uppstod tjockleken p? skumd?mpningen som str?cker sig fr?n h?l till t? p? New Balance Fresh Foam 1080 v9 viss oro ?ver skos tyngd och tyngd. Men det visade sig vara f?rv?nansv?rt bekv?mt f?r mig, vilket gav You must be registered to view this link tillr?ckligt med fj?drande och studsade tillbaka f?r att lindra n?gon oro.
Med den tjocka sulan gav 1080 v9 tillr?ckligt st?d utan tonvikt. Jag kommer att s?ga att de inte ?r de l?tta skor p? marknaden,  men You must be registered to view this link med tanke p? m?ngden skum under dina f?tter, undviker de fortfarande att bli f?r tunga p? grund av materialets luftighet. Den tjocka sulan tog dock lite att bli van vid under mellansolen, d?r den ?r stelare ?n vid h?len. Som en l?pare med en ganska platt b?ge var tjockleken under mitt fot inte den mest bekv?ma p? l?ngre k?rningar p? v?gen. Utan samma k?nslighet som skoen skryter i h?len, k?ndes den lite stel i mitten runt om fem milen mark?ren.
Medan extrapussningen var lite f?r min personliga smak, verkar denna New Balance l?psko vara en idealisk passform f?r alla l?pare med en neutral till h?gre b?ge.
Bonusen ?r att New Balance You must be registered to view this link placerat mittfotswrap i en position d?r det inte l?ggs n?got tryck p? de bredaste delarna av foten, vilket gjorde tjockleken under mellansolen mer uth?rdlig. Jag tenderar att tycka om att ha skor You must be registered to view this link med massor You must be registered to view this link av st?d runt mitten av min fot, i motsats till under min b?ge, men 1080-talet gjorde det att arbeta med omv?nda funktioner.
Sammantaget ?r New Balance Fresh Foam 1080 v9s ett bekv?mt slitage med mer d?mpning runt fr?n tungan  till n?tet till fotledkragen och sulan-?n de flesta andra. De har en fin sten f?r att h?lla dig rullande och ?r h?llbara nog att h?lla p? l?ngre str?ckor eller genom You must be registered to view this linkmer rigor?sa tr?ningsplaner. De ?r reaktiva utan att vara f?r stela och ger en stabil och st?djande strid som ?r perfekt f?r daglig k?rstr?cka och allround anv?ndning. Den mjuka striden g?r att dessa skor ?r perfekta f?r vardagliga l?pare som letar efter en kusig, neutral tr?nare Om Nike Epic React Flyknit 2 k?nns f?r fj?drande eller formformad f?r din smak, men du ?r fortfarande ute efter en super bekv?m och vadderad l?psko som fungerar Brooks Glycerin 16 ?r ett bra alternativ i en m?ngd olika k?rsituationer. Den h?r neutrala l?pskonan anv?nder varum?rkets DNA Loft-kudde, vilket s?ger att det ger "en plush passform och supermjuka ?verg?ngar f?r att g?ra varje steg lyxigt.You must be registered to view this link" V?ra aff?rer erbjuder den senaste och mest p?litliga informationen som ?r avg?rande f?r f?retagen att st?rka  en konkurrensf?rdel. Rapporten betonar sedan marknadsk?rningsfaktorer, m?jligheter som reglerar marknadstillv?xten samt nya m?jligheter, potentiella tekniska framsteg inom Auto-Lacing Shoes-marknaden. Innan uppskattningen av marknaden genomf?rbarhet g?r rapporten n?gra viktiga f?rslag till ett nytt projekt.

View user's profileSend private message 
Back to topPage bottom

HideWas this topic useful?
Share this topic
blinkslist.com blogmarks.net co.mments.com del.icio.us digg.com newsvine.com facebook.com fark.com feedmelinks.com furl.net google.com linkagogo.com ma.gnolia.com meneame.net netscape.com reddit.com shadows.com simpy.com slashdot.org smarking.com spurl.net stumbleupon.com technorati.com favorites.live.com yahoo.com DIGG ITA Fai Informazione KiPapa Ok Notizie Segnalo Bookmark IT
Link this topic
URL
BBCode
HTML

Post new topic  Reply to topic  Page 1 of 1

Permissions List
You cannot post new topics
You cannot reply to topics
You cannot edit your posts
You cannot delete your posts
You cannot vote in polls
You cannot attach files