Add to Favorites

Post new topic  Reply to topic 
Page 1 of 1

"Mijn Kerstcadeau Zou Een R
Author Message
Reply with quote Download Post
Post "Mijn Kerstcadeau Zou Een R 

Tatum was een van de kleine groep profs die een paar maanden geleden naar het You must be registered to view this link hoofdkantoor van Nike in Oregon werd gebracht om de schoenen uit te proberen, de lijst met spelers inclusief WNBA-sterren Kelsey Plum en Breanna Stewart. Maar de echte testen - omdat de schoenen eigenlijk een stukje elektronica zijn - gingen veel verder dan sommige van 's werelds beste spelers, die zagen hoe ze het opnemen tegen rennen en springen en snijden.
Ze werden een nacht in water geweekt, 20 minuten per keer met waterkanonnen besproeid en onder extreme omstandigheden met duizenden kilo's kracht geslagen. De schoenen deden het nog steeds en de toeters You must be registered to view this link en bellen werkten nog steeds.
Simpel gezegd, ze zijn klaar voor het zweet.
"Ze You must be registered to view this link zijn zo getest," zei Rice. "Weet je, dit is een You must be registered to view this link van de meest geteste producten die Nike ooit You must be registered to view this link heeft geproduceerd." De Cavaliers hebben de doorgewinterde bewaker Nik Stauskas ondertekend, die drie keer werd verhandeld en vorige week werd vrijgelaten, voor de rest van het seizoen.
Stauskas was kort met de Cavs, die hem uit Portland verwierf in de deal voor Rodney Hood. Hij verscheen nooit eerder in een wedstrijd voordat Cleveland hem twee dagen later naar Houston stuurde, die prompt Stauskas op de deadline naar Indiana ruilde. De Pacers zagen vervolgens af van de 25-jarige, waardoor de wederopbouw Cavs hem op kon tillen.
En terwijl hij twee keer werd verhandeld en vervolgens werd afgezien, verliet Stauskas Cleveland You must be registered to view this link nooit.
"Het is gek", zei hij. "Ik vloog naar Cleveland. Ik kon een keer oefenen met het team. Ik werd naar Houston verhandeld, maar niemand boekte ooit een vlucht  naar Houston. Ze dachten dat ze nog steeds wat zetten zouden maken en ik zou You must be registered to view this link mogelijk opnieuw worden verhandeld. Dus ik bleef in Cleveland, werd geruild naar Indiana, hetzelfde gebeurde. "
Stauskas sprak met Cavaliers-general manager Koby Altman nadat ze werd losgelaten You must be registered to view this link door de Pacers.
"Koby belde me en zei:" We gaan met je samenwerken hier in Cleveland. "Ze waren al onderweg, dus bleef ik in het hotel. Ik ben blij dat het gelukt is, "zei Stauskas.
Spelen voor de You must be registered to view this link Cavaliers heeft een speciale betekenis voor Stauskas, die opgroeide in Toronto als een fan van LeBron James en jaarlijks een bezoek bracht aan de Quicken Loans Arena.
"Mijn kerstcadeau zou een reisje naar Cleveland zijn. Ik zou LeBron zien spelen en dan zouden we terugrijden naar Toronto, "zei hij. "Waarschijnlijk drie of vier (jaren) op een rij. Mijn middelbare schooljaren, dat was net toen LeBron zijn MVP's begon te You must be registered to view this link winnen. De Q rockde altijd, goede fans. Ik herinner me die dagen. '
Stauskas kwam gemiddeld uit op 6.1 punten, 1.8 rebounds en 1.4 assists in 44 wedstrijden als reserve voor de Trail Blazers. Hij speelde ook voor Brooklyn, You must be registered to view this link Philadelphia en Sacramento, die hem selecteerde met de nummer 8 in 2014.

View user's profileSend private message 
Back to topPage bottom

HideWas this topic useful?
Share this topic
blinkslist.com blogmarks.net co.mments.com del.icio.us digg.com newsvine.com facebook.com fark.com feedmelinks.com furl.net google.com linkagogo.com ma.gnolia.com meneame.net netscape.com reddit.com shadows.com simpy.com slashdot.org smarking.com spurl.net stumbleupon.com technorati.com favorites.live.com yahoo.com DIGG ITA Fai Informazione KiPapa Ok Notizie Segnalo Bookmark IT
Link this topic
URL
BBCode
HTML

Post new topic  Reply to topic  Page 1 of 1

Permissions List
You cannot post new topics
You cannot reply to topics
You cannot edit your posts
You cannot delete your posts
You cannot vote in polls
You cannot attach files